Klachtenformulier invullen

Heeft u een klacht? Laat het ons weten.

Hieronder leest u meer over welke soorten klachten er zijn en hoe u deze kunt melden.

Veel gevraagd over Klachtenformulier invullen

Hoe kan ik een klacht over warmte of de warmtewet melden?

Hoe meld ik (sociale) klachten?

  • Via e-mail naar contact@wonenbreburg.nl;
  • Via een brief Postbus 409, 5000 AK, Tilburg;
  • Telefonisch via 088-496 00 00;
  • Persoonlijk aan de balie op één van de kantoren van WonenBreburg ;
  • Via het spreekuur van de consulent, complexbeheerder of de buurtbeheerder.

Ik ben niet tevreden over de manier waarop mijn klacht is afgehandeld. Wat kan ik doen?

Heeft u een klacht over één van de volgende onderwerpen?

  • Woningtoewijzing: Uw inschrijving bij Woning in Zicht Afwijzing urgentie (termijn van insturen klacht is 6 weken na besluit Urgentiecommissie).
  • Afwijzing extra inschrijfduur: (termijn van insturen klacht is 6 weken na besluit).
  • Over de klachtenafhandeling door de aangesloten woningcorporaties en/of over het handelen van Woning in Zicht of Klik voor Wonen: dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie. Let op dat u de klacht binnen de termijn indient. Als u een klacht heeft ingediend bij een woningcorporatie of Woning in Zicht en u heeft na vier weken nog niets gehoord, dan kunt u ook een klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie.

Alle afspraken in verband met klachten/geschillen kunt u nalezen in het reglement van de Geschillencommissie. 
- Woont u in Tilburg? Ga naar www.geschillen-commissie.nl.
- Woont u in Breda? Ga naar www.sgb.klachtregeling.nl

 

Ik heb een klacht over mijn WKO-installatie. Waar kan ik mijn klacht melden?

U mag uw klacht melden bij de Firma Eteck via (0182) 621 630

Wat gebeurt er met mijn klacht?

  • Hebben wij een klacht van u ontvangen? Dan sturen wij u binnen drie dagen een ontvangstbevestiging.
  • Binnen 14 dagen na de ontvangstbevestiging krijgt u een reactie op uw klacht. Hoort uw klacht thuis bij een andere instantie zoals een rechter of een huurcommissie? Dan laten wij u dit ook binnen 14 dagen weten.

Wat voor soort klacht kan ik bij WonenBreburg indienen?

  • Een technische klacht: Dit is een reparatie. Deze kunt u hier aanvragen of via onze klantenlijn:  088-496 00 00 tijdens werkdagen tussen 08.30u-17.00u.
  • Een klacht over mensen in uw buurt: Probeer eerst zelf met uw buurtbewoners te praten. Lukt dat niet? Dan kan WonenBreburg voor u bemiddelen. Geef uw klacht door aan uw buurtbeheerder of kijk hier voor meer informatie.
  • Een klacht over Klik voor Wonen en Klik voor Kamers: Deze moet u indienen bij de Toetsingscommissie van Klik voor Wonen of Klik voor Kamers.
  • Een klacht over een medewerker: Hiervoor kunt u het klachtenformulier gebruiken op

    https://www.wonenbreburg.nl/mijn-wonenbreburg/service/klacht-indienen/

    .