Inloggen persoonlijke account

Huurt u een woning van WonenBreburg? Dan kunt u op onze site inloggen op uw persoonlijke pagina. U kunt daar belangrijke informatie terugvinden. Voorbeelden daarvan zijn:
• uw lopende reparatieaanvragen
• uw telefoonnummer en e-mailadres aanpassen
• een overzicht van uw betalingen en eventueel een betaling via iDeal doen
• informatie over uw woning en huurprijs
In de toekomst kunt u nog veel meer zaken online regelen in uw persoonlijke omgeving.

Veel gevraagd over Inloggen persoonlijke account

Hoe kan ik inloggen op mijn persoonlijke account op www.wonenbreburg.nl?

U kunt inloggen op uw persoonlijke pagina door uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Heeft u nog geen account? Neem dan contact met ons op via 088-496 00 00. 
Als uw emailadres bij ons bekend is, dan ontvangt u van ons een mail met een link om uw account te activeren.
Hebben wij nog geen emailadres of een onjuist emailadres van u in ons systeem staan, dan vragen wij u om een kopie van uw identiteitsbewijs. Dat hebben we nodig omdat wij alleen dan uw persoonlijke gegevens mogen aanpassen.

Waar vind ik de wijkkantoren van WonenBreburg?

Zie wijkkantoren voor een overzicht van de wijkkantoren in Tilburg en Breda.

Wat kost bellen naar WonenBreburg?

Bellers van een 088-nummer betalen sinds 1 juli 2013 het lokale tarief van hun belpakket. Bellen naar een 088-nummer is net zo duur als bellen naar een 076- of 013-nummer. Aanbieders van mobiele telefonie mogen geen extra kosten berekenen voor het gebruik van een mobiele telefoon. Toezichthouder OPTA controleert dit. Informeer bij uw aanbieder (KPN, Vodafone, Tele2, Telfort, Hollands Nieuwe, BEN, Lebara etc.) welk lokale tarief in uw abonnement berekend wordt.

Mijn gegevens die bij jullie bekend zijn kloppen niet, ik wil dit graag aanpassen. Hoe kan ik dat doen?

  • Zijn bijvoorbeeld je voorletters niet volledig,  is je achternaam verkeerd gespeld of is je geboorte datum onjuist?
  • Je kunt ons mailen naar contact@wonenbreburg met daarin het verzoek dit aan te passen.
  • Vergeet daarbij niet om een duidelijk zichtbaar fotobestand van je geldige legitmatiebewijs mee te sturen. Dan zorgen wij dat de gegevens worden gecorrigeerd in ons systeem.