Venster opvragen

Wat is uw adres?

Gerelateerde vragen

Hoe kan ik inloggen op mijn persoonlijke account op www.wonenbreburg.nl?

Algemeen

U kunt inloggen op uw persoonlijke pagina door uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Heeft u nog geen account? Neem dan contact met ons op via 088-496 00 00. 
Als uw emailadres bij ons bekend is, dan ontvangt u van ons een mail met een link om uw account te activeren.
Hebben wij nog geen emailadres of een onjuist emailadres van u in ons systeem staan, dan vragen wij u om een kopie van uw identiteitsbewijs. Dat hebben we nodig omdat wij alleen dan uw persoonlijke gegevens mogen aanpassen.

Meer over dit onderwerp

Wat kost bellen naar WonenBreburg?

Algemeen

Bellers van een 088-nummer betalen sinds 1 juli 2013 het lokale tarief van hun belpakket. Bellen naar een 088-nummer is net zo duur als bellen naar een 076- of 013-nummer. Aanbieders van mobiele telefonie mogen geen extra kosten berekenen voor het gebruik van een mobiele telefoon. Toezichthouder OPTA controleert dit. Informeer bij uw aanbieder (KPN, Vodafone, Tele2, Telfort, Hollands Nieuwe, BEN, Lebara etc.) welk lokale tarief in uw abonnement berekend wordt.

Meer over dit onderwerp

Mijn gegevens die bij jullie bekend zijn kloppen niet, ik wil dit graag aanpassen. Hoe kan ik dat doen?

Algemeen

  • Zijn bijvoorbeeld je voorletters niet volledig,  is je achternaam verkeerd gespeld of is je geboorte datum onjuist?
  • Je kunt ons mailen naar contact@wonenbreburg met daarin het verzoek dit aan te passen.
  • Vergeet daarbij niet om een duidelijk zichtbaar fotobestand van je geldige legitmatiebewijs mee te sturen. Dan zorgen wij dat de gegevens worden gecorrigeerd in ons systeem.
Meer over dit onderwerp