Klanttevredenheid en meedenken

Wij werken voor en met onze huurders. Om ons werk goed te doen, is het belangrijk te weten wat bewoners vinden.

Wij vragen daarom het hele jaar door aan onze bewoners wat ze van onze dienstverlening vinden. 
Aan nieuwe huurders, aan huurders die de huur hebben opgezegd en aan huurders die een reparatie hebben aangevraagd. Wist u dat WonenBreburg tussen de 40.000 en 50.000 reparaties per jaar uitvoert op verzoek van onze bewoners?

Daarnaast hebben op thema ook een WonenBreburgbewonerspanel. Als huurder kunt u gratis lid worden. Wij sturen u dan gemiddeld 4 keer per jaar een vragenlijst. U beslist per keer of u meedoet. Lees hieronder meer.

Meer weten? Kijk vooral op www.wonenbreburg.tevreden.nl

Meten van onze dienstverlening
Als u een reparatieverzoek doet. Bij ons komt huren of verhuist naar een andere woning, krijgt u van ons een korte vragenlijst over hoe wij ons werk hebben gedaan. Heeft u een vragenlijst van ons ontvangen? Vul deze dan alstublieft even in. Met uw antwoorden kunnen wij ons werk morgen weer beter doen. 

WonenBreburgpanel: geef uw mening
Er zijn al veel huurders die meedenken! U ook?

Uw mening is belangrijk. Huurders van WonenBreburg kunnen daarom lid worden van het digitale WonenBreburgpanel. 
Als u lid bent van het WonenBreburgpanel, dan vragen wij regelmatig uw mening over ons werk in uw buurt, wijk of stad en het beleid dat we gaan ontwikkelen.

Huurt u van WonenBreburg? 
Word dan gratis lid van het digitale klantenpanel en geef uw mening. 
Want uw mening is wat telt! Doet u mee?

Wij sturen een aantal keer per jaar een vragenlijst die u online kunt invullen. Zodra de vragenlijsten ingevuld en verwerkt zijn, tonen wij de resultaten van het onderzoek op de website https://wonenbreburgonlinepanel.mwm2.nl/

Wij houden ieder jaar gemiddeld 4 onderzoeken om te weten wat u bezighoudt. Onderwerpen waarover wij de afgelopen tijd onderzoeken hebben uitgezet onder onze panelleden zijn:

  • Betrokkenheid;
  • Communicatiekanalen;
  • Groot onderhoud (wensen en eisen);
  • Lezersonderzoek voor ons bewonersblad Venster;
  • Betaald huurdersonderhoud;
  • Zelf aangebrachte voorzieningen;
  • Senioren en doorstroming.