Reparatie aanvragen tijdelijk alleen telefonisch mogelijk

Onlangs heeft het kabinet versoepelingen aangekondigd van de coronamaatregelen. Uiteraard willen wij geen enkel risico lopen voor u als huurder en voor onze vakmannen en daarom hanteren wij onderstaande maatregelen.  

  • Reparatieverzoeken kunt u voorlopig alleen nog telefonisch bij ons melden. 
  • Als een vakman naar u toe komt, ontvang hem dan terwijl u een mondkapje draagt. Laat hem vrij de woning in en zorg dat u in een andere ruimte bent dan de ruimte waar onze vakman moet werken.
  • Alle andere afspraken die u met ons maakt of wij met u, proberen wij zoveel mogelijk digitaal of via telefoon met u af te handelen.
  • Na het plannen van een reparatie, ontvangt u een afspraakbevestiging per mail waarin we onze Corona-veiligheidsafspraken bevestigen.
  • Als het echt niet anders kan voor u, ontmoeten wij u op ons kantoor of in uw woning, altijd op 1,5 meter en met de nodige veiligheidsmaatregelen zoals een mondkapje.
  • Mocht u gezondheidsklachten hebben (verkoudheid, koorts) dan gaat de afspraak altijd digitaal of via de telefoon.

U bent ook nu, altijd welkom met uw vragen en wij zorgen dat we het op een veilige manier voor u oplossen. Blijf gezond.
Wij hopen u in de toekomst weer vaker persoonlijk van dienst te kunnen zijn.