Reparatie aanvragen tijdelijk alleen telefonisch mogelijk

Onlangs heeft het kabinet versoepelingen aangekondigd van de coronamaatregelen. Uiteraard willen wij geen enkel risico lopen voor u als huurder en voor onze vakmannen en daarom hanteren wij onderstaande maatregelen.  

  • Reparatieverzoeken kunt u voorlopig alleen nog telefonisch bij ons melden. 
  • Op dit moment kan het wat langer duren voordat niet spoedeisende reparatieverzoeken worden gepland. Onze excuses voor het ongemak. Veel reparatieverzoeken, ziektes en vakanties van personeel en openstaande vacatures zorgen ervoor dat het soms langer duurt dan u van ons gewend bent. We gaan ervanuit dat dit tijdelijk is.
  • Als een vakman naar u toe komt, ontvang hem dan terwijl u een mondkapje draagt. Laat hem vrij de woning in en zorg dat u in een andere ruimte bent dan de ruimte waar onze vakman moet werken.
  • Alle andere afspraken die u met ons maakt of wij met u, proberen wij zoveel mogelijk digitaal of via telefoon met u af te handelen.
  • Na het plannen van een reparatie, ontvangt u een afspraakbevestiging per mail waarin we onze Corona-veiligheidsafspraken bevestigen.
  • Als het echt niet anders kan voor u, ontmoeten wij u op ons kantoor of in uw woning, altijd op 1,5 meter en met de nodige veiligheidsmaatregelen zoals een mondkapje.
  • Mocht u gezondheidsklachten hebben (verkoudheid, koorts) dan gaat de afspraak altijd digitaal of via de telefoon.

U bent ook nu, altijd welkom met uw vragen en wij zorgen dat we het op een veilige manier voor u oplossen. Blijf gezond.
Wij hopen u in de toekomst weer vaker persoonlijk van dienst te kunnen zijn.