Heeft u een klacht over één van de volgende onderwerpen?
- Woningtoewijzing: Uw inschrijving bij Woning in Zicht Afwijzing urgentie (termijn van insturen klacht is 6 weken na besluit Urgentiecommissie).
- Afwijzing extra inschrijfduur: (termijn van insturen klacht is 6 weken na besluit).
- Over de klachtenafhandeling door de aangesloten woningcorporaties en/of over het handelen van Woning in Zicht of Klik voor Wonen: dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de Klachtencommissie. Let op dat u de klacht binnen de termijn indient. Als u een klacht heeft ingediend bij een woningcorporatie of Woning in Zicht en u heeft na vier weken nog niets gehoord, dan kunt u ook een klacht indienen bij de Klachtencommissie.
- Alle afspraken in verband met klachten kunt u nalezen in het reglement van de klachtencommissie. U kunt uw schriftelijke klacht sturen naar :
Woont u in Tilburg?
Klachtencommissie Postbus 488 5000 AL Tilburg. U hoeft niet bang te zijn voor uw privacy. Alle partijen die betrokken zijn, zijn verplicht om uw gegevens geheim te houden.
Woont u in Breda?
Stedelijke Geschillencommissie Breda, Postbus 4076, 5004 JB Tilburg. sgb.klachtregeling.nl