Leefbaarheid

In de wijk komt u onze huismeesters regelmatig tegen. Bij hen kunt u uw eerste vragen kwijt. De woonconsulent is uw aanspreekpunt tijdens onderhoudsprojecten. U ontmoet haar of hem tijdens spreekuren of tijdens een bezoek bij u thuis. Daarnaast is de woonconsulent samen met de huismeester betrokken bij het sociaal beheer in de wijk en het organiseren van leefbaarheidsacties.

U kunt ook bij uw huismeester en/of woonconsulent terecht als u klachten heeft. Deze klachten kunnen bijvoorbeeld gaan over overlast veroorzaakt door buren, of over zaken die te maken hebben met uw woonomgeving. Heeft u zo’n klacht? Zoek dan eerst zelf contact met de veroorzaker van de klacht, dit voorkomt mogelijke misverstanden.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik terecht met klachten over de schoonmaak in mijn woongebouw?

  • U kunt contact opnemen met de buurtbeheerder of complexbeheerder.
  • De buurtbeheerder of complexbeheerder houdt toezicht op de schoonmaak werkzaamheden.

Zijn er kosten voor de buurtbeheerder en op welke manier worden deze berekend aan mij als huurder?

Er zijn voor u geen kosten voor de buurtbeheerder.

Kan ik een sociale klacht anoniem melden?

  • Ja, alleen is het dan niet mogelijk een antwoord aan u te geven over de afhandeling van de klacht.
  • Een anonieme klacht kan niet in een eventuele procedure gebruikt worden. Uw klacht zal altijd vertrouwelijk behandeld worden.
  • Heeft u melding betrekking op een strafbaar feit? meldt u dit dan bij: "meld misdaad anoniem"via telefoon nummer 0800-7000

Mag ik op mijn balkon barbecueën?

Dit mag alleen op een electrische barbecue. Dit mag niet op open vuur.