Hoe kan ik mijn huur betalen?
Algemeen
U heeft meerdere mogelijkheden om uw huur te betalen. Hieronder leest u hier meer over.
Automatische incasso
U kunt de huur betalen via automatische incasso. Met een automatische incasso machtigt u WonenBreburg om de huur op de 1e, de 15e of de 25e (voorafgaand aan de maand) van de maand van uw rekening af te schrijven. Het is belangrijk dat er voldoende geld op uw bankrekening staat, op het moment dat WonenBreburg de huur af gaat schrijven.
Een automatische incasso is alleen van toepassing op de lopende huur. Betaling van overige vorderingen, zoals nota's en afrekeningen horen daar niet bij. Hiervoor moet u een aparte opdracht geven aan uw bank. Wanneer WonenBreburg 3 maanden achter elkaar de huur van uw rekening heeft proberen te incasseren, maar dit 3 keer niet is gelukt, wordt de automatische incasso beëindigd. U krijgt hiervan een bevestiging. U moet er dan zelf voor zorgen dat de huur op tijd betaald wordt.
Mijn WonenBreburg
U kunt uw huur betalen via Mijn WonenBreburg. Na het inloggen op uw persoonlijke pagina kiest u voor ‘Mijn facturen’ en vervolgens klikt u op ‘Direct betalen’. Hier kunt u gemakkelijk en veilig uw facturen betalen met iDEAL.
Periodieke overschrijving
U kunt uw bank opdracht geven de huur maandelijks aan WonenBreburg over te maken. Wijzigt uw huurprijs? Dan moet u dit zelf wijzigingen bij uw bank. Anders kan het gebeuren dat u te weinig huur betaalt. Bankgegevens rekeningnummer (IBAN code): NL 37BNGH 0285007416 BIC code: BNGHNL2G t.n.v. WonenBreburg. U mag de huur ook komen pinnen in één van onze woonwinkels. Maakt u hiervoor een afspraak via telefoonnummer 088-496 0000.
Klik hier om zelf online uw betaalwijze aan te passen.