Reparatie aanvragen alleen telefonisch mogelijk

  • Reparatieverzoeken kunt u telefonisch bij ons melden. 
  • Op dit moment kan het wat langer duren voordat niet spoedeisende reparatieverzoeken worden gepland. Onze excuses voor het ongemak. 
  • Na het plannen van een reparatie, ontvangt u een afspraakbevestiging per mail.

We vragen u rekening te houden met de richtlijnen voor uw en onze gezondheid, zodat we verantwoord reparaties kunnen blijven uitvoeren: 

  • Als een vakman naar u toe komt, kom dan niet in de ruimte waar hij aan het werk is, houd 1,5 meter afstand en ventileer goed; zet bijvoorbeeld de ramen open.
  • We adviseren u een mondkapje te dragen als de vakman bij u aan het werk is. Onze vakman zal ook zijn mondkapje opzetten
  • Alle andere afspraken die u met ons maakt of wij met u, proberen wij zoveel mogelijk digitaal of via telefoon met u af te handelen.
  • Als het echt niet anders kan voor u, ontmoeten wij u op ons kantoor of in uw woning.
  • Mocht u of een huisgenoot gezondheidsklachten hebben (verkoudheid, koorts, etc.) dan gaat de afspraak altijd digitaal of via de telefoon. Bent u tot het moment van de reparatie-afspraak positief getest op corona, dan moet u dit melden bij WonenBreburg via 088 - 496 00 00; vraag naar afdeling Planning.