Reparatie aanvragen tijdelijk alleen telefonisch mogelijk

We merken dat ook ons personeel steeds meer getroffen wordt door Corona en dat maakt dat we met fors minder mensen hetzelfde werk moeten blijven doen en dat gaat helaas niet meer. Daarnaast willen wij geen enkel risico lopen voor u als huurder.

  • Reparatieverzoeken kunt u vanaf nu telefonisch bij ons melden. Tot begin december kan dat niet via de website.
  • We komen graag naar u toe voor spoed, urgent en ongemakken; klik hier voor een overzicht van deze reparaties en de verwachte hersteltijden.
  • Als een vakman naar u toe komt, ontvang hem dan terwijl u een mondkapje draagt. Laat hem vrij de woning in en zorg dat u in een andere ruimte bent dan de ruimte waar onze vakman moet werken.
  • Alle andere afspraken die u met ons maakt of wij met u, proberen wij zoveel mogelijk digitaal of via telefoon met u af te handelen.
  • Als het echt niet anders kan voor u, ontmoeten wij u op ons kantoor of in uw woning, altijd op 1,5 meter en met de nodige veiligheidsmaatregelen zoals een mondkapje.
  • Mocht u gezondheidsklachten hebben (verkoudheid, koorts) dan gaat de afspraak altijd digitaal of via de telefoon.

U bent ook nu, altijd welkom met uw vragen en wij zorgen dat we het op een veilige manier voor u oplossen. Blijf gezond.

Wij hopen u in de toekomst weer vaker persoonlijk van dienst te kunnen zijn.