Wachttijd voor reparatie langer dan u van ons gewend bent

Hoe dat komt, leest u hier. 

Veiligheid staat voorop
De langere wachttijd komt doordat:

  • in het begin van de coronaperiode onze vakmannen alleen spoedreparaties hebben uitgevoerd volgens de richtlijnen van het RIVM. Dit was voor de veiligheid van onze huurders én onze vakmannen. Dit betekent dat we nu een hoop reparaties in moeten halen en daar zijn we druk mee bezig.
  • we merken dat er de afgelopen weken meer reparaties dan normaal worden aangevraagd. Daardoor loopt de wachttijd verder op.
  • onze vakmannen uiteraard ook zomervakantie gehad hebben en het inhuren van extra onderaannemers lukte niet, omdat zij ook drukte en vakantie hadden. 

We werken hard om de achterstand in te halen
Onze vakmannen en onderaannemers zetten alle zeilen bij om u zo snel als mogelijk te helpen en reparaties uit te voeren. Spoedreparaties (gas/water/elektra) krijgen uiteraard voorrang: een kapot toilet heeft bijvoorbeeld meer spoed dan een kapotte buitenlamp. We hopen op uw begrip en verwachten begin 2021 de inhaalslag grotendeels te hebben gemaakt.